Obrazek

Mam juz roczek, rok i pół…

Ostatnio po przeczytaniu wierszyka Ireny Suchorzewskiej – „Mam 3 latka” jakoś tak nabrało mnie na rymowanie. A ponieważ zbliżała sie data 23 lipca 2014 roku, kiedy to moj mały urwis miał skończyć półtora roku tak więc zaczelam rymowac do ”Mam już roczek, rok i pół…” I oto co powstało:

Mam juz roczek, rok i pół

Głową sięgam ponad stół

Urwis ze mnie jest nie lada

Zdążyć za mną jest nie rada

Chodzę, biegam, też sie wspinam

I o świecie zapominam

Zjadam wszystko z talerzyka,

Tańczę kiedy gra muzyka

„Ko-ko”, „mu” i „ciii” dobrze są mi znane

Ale „daj” najczęściej używane

Czasem jestem ciut nieśmiały

Ale przecież jestem jeszcze mały

Skomentuj

